Flowertrucks 2018-05-18T12:52:54+00:00

Project Description

Case: Flowertrucks

DYNAAMISEMPAA LÄSNÄOLOA VERKKOSIVUJEN JA VIESTINNÄN KEINOIN

Projekti

Uudistimme logistiikkapalveluita Suomessa ja Euroopassa tarjoavan asiakkaamme Flowertrucks Oy:n ilmeen sen historiaa kunnioittaen. Logon ympärille muodostettiin vahvempi yritysilme, joka nivottiin graafisen ohjeiston muodossa yksiin kansiin. Ilmeenpäivityksen myötä luotiin myös uudet verkkosivut. Ilmeeseen liittyvien uudistusten lisäksi asiakkaalle laadittiin digikanaviin painottuva viestintäsuunnitelma.

  • Yritysilme

  • Verkkosivut

  • Graafinen ohjeisto

  • Videotuotanto

  • Viestintäsuunnitelma ja sen toteutus

Toteutus

Ilmeen päivitys toteutettiin vanhaa logoa kunnioittaen. Logon ohelle muussa viestinnässä hyödynnettäväksi haluttiin tuoda kuitenkin brändiä tukevaa värimaailmaa ja määrittää brändin viestintään liittyvä visuaaliset elementit muutoinkin yhdenmukaisiksi. Uudesta ilmeestä koostettiin ytimekäs graafinen ohjeisto, jota voi jatkossa käyttää jokainen yrityksen nimissä viestivä vaivattomasti hyödykseen. Uutta ilmettä päästiin hyödyntämään heti asiakkaalle suunnitelluilla ja toteutetuilla verkkosivuilla. Uuden sivurakenteen ja ilmeen myötä sivustosta saatiin entistä dynaamisempi ja asiakkaita tiedonhaussa paremmin palveleva.

Asiakkaalle laaditun viestintäsuunnitelman tarkoitus oli tuoda asiakkaan viestintä sille kuuluisalle uudelle aikakaudelle. Asiakkaan käyttöön valjastettiinkin asianmukaiset somekanavat ja niissä toteutettava viestintä koostettiin digimarkkinointisuunnitelmaksi. Jatkossa tuemmekin asiakkaamme viestintää sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa ja LinkeIn:issä.

Lisäksi verkkosivuilla ja muussa viestinnässä hyödynnettäväksi asiakkaalle tuotettiin jo olemassa olevasta videomateriaalista editoiden lyhyempi, yrityksen esittelytarkoitukseen hyvin soveltuva videoklippi.

mainostoimisto tampere

Mitkä palvelut sopisivat sinulle?

OTA YHTEYTTÄ – MIETITÄÄN YHDESSÄ TEILLE SOPIVA PAKETTI

Ota yhteyttä