Project Description

Case: Marvea

UUDEN YRITYKSEN ILMEPAKETTI

Projekti

Rakennusalalla toimivalle asiakkaallemme Marvealle lähdettiin rakentamaan täysin uutta visuaalista ilmettä. Kriteereinä logolle ja ilmeelle olivat mm. modernius ja selkeys. Huippuunsa hiotun ilmeen myötä päästiin toteuttamaan uudet verkkosivut ja suunnittelemaan muut tarvittavat painotuotteet ja brändäysmateriaalit.
Kesäkuussa alkanut projekti saateltiin suurimpien osakokonaisuuksien osalta purkkiin elokuun alkupuolella, jolloin asiakkaan uudet toimitilatkin avattiin.

  • Yritysilme

  • Verkkosivut

  • Painotuotteet

  • Toimitilojen brändäys

  • Digimarkkinointi (Google)

”Meille oli tärkeää löytää yhteistyökumppani, jolle rakennusala oli entuudestaan tuttu. Aika ja resurssit säästyvät olennaiseen, kun ei tarvitse keskittyä toimintamallien hiomiseen. Nopeasta aikataulusta ja loma-ajan häiriöistä huolimatta Ajaton piti hyvin sovitut aikataulut. Lopputuloksena saatiin luotua yrityksellemme moderni ja erottuva yritysbrändi!”

Harri Kiviranta, Marvea Oy

Toteutus

Tavoitteena oli luoda selkeästi kilpailijoista erottuva – jopa futuristinen – yritysilme, joka viestii myös luotettavuudesta perinteikkääksi mielletyllä toimialalla. Logoa lähdettiin työstämään asiakkaan vision pohjalta tuoden siihen lisää vakautta. Ilmeeltä toivottiin tehosteväriä ja eri vaihtoehdoista valittiin lopulta raikas turkoosi. Uuden ilmeen valmistuttua työstettiin uudet verkkosivut, käyntikortit sekä asiakirjapohjat, jotta yritys pääsi viestimään yhtenäisen linjan mukaisesti heti ensimetreillään. Työntekijöiden valokuvaus suoritettiin toimistollamme ja näin saatiin verkkosivulle ja käyntikortteihin laadukkaat henkilökuvat.

Verkkosivujen arkkitehtuuria rakennettiin pitäen silmällä sitä, että toteutus olisi selkeä ja kevyt ohjaten luontevasti yhteydenottoon esimerkiksi lomakkeen kautta. Sisällöntuotannon osalta avustimme asiakkaalta saatujen ”ranskalaisten viivojen” työstämisessä julkaisukuntoon.

Asiakkaan toimitilatkin brändättiin: tiloihin suunnitelluissa teippauksissa hyödynnettiin samaa torninosturiteemaa kuin muussakin ilmeessä ja asennus toteutettiin yhteistyössä Anetcomin kanssa. Lisäksi asiakkaalle suunniteltiin ensimmäisen myyntikohteen, Villa Wesi -taloyhtiön esite. Tutustu Marvean ilmeeseen ja toimintaan tarkemmin verkkosivuilla www.marvea.fi.

Marvealle toteutetun ilmepaketin myötä luotiin yrityksen visuaalinen identiteetti, jonka pohjalta asiakkaan on helppo aloittaa uuden brändin rakennustyö – yhtenäistä visuaalista linjaa noudattaen. Miten yhtenäisenä oma yrityksesi näyttäytyy eri online- ja offline-kanavissa?

mainostoimisto tampere

Mitkä palvelut sopisivat sinulle?

OTA YHTEYTTÄ – KATSOTAAN TEILLE SOPIVA PAKETTI!

Ota yhteyttä