Silja Seilo

MARKKINOINTIKOORDINAATTORI

mainostoimisto tampere

Siljan kenttään Ajattomalla kuuluu monenlainen markkinointiin liittyvä suunnittelu, koordinointi ja toteutus. Suurimpana, viikottain työnkuvaan kuuluvana asiana on esimerkiksi asiakkaille laadittujen markkinointisuunnitelmien toteuttaminen digikanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa sekä verkkosivuilla. Käytännössä päivät hujahtavat siis erilaisia tekstejä suunniteltaessa, tuottaessa ja muotoiltaessa.

”Parhaita hetkiä työssäni ovat ne, kun kaikesta sisällöstä saa lopulta koostettua kasaan sen suunnittelemansa kokonaisuuden – on se sitten laajempi, yrityksen asiantuntijuutta käsittelevä sidosryhmäviesti tai kevyempi somepostaus, johon löytyy viimeisenä silauksena ne juuri siihen postaukseen sopivat emojit. Lisäksi sydämessä  läikähtää aina lämpimästi, kun esimerkiksi somessa asiakkaan asiakkaat ottavat sisällön lämpimästi vastaan ja päästään vuorovaikutukseen asiakkaan brändin ja sen asiakkaan välillä”, Silja summaa.

Tämä maalta kotoisin oleva landespede tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa ja näkee ennen kaikkea rikkautena sen, että oma ympäristö koostuu hyvin eri tyylisistä ihmisistä. Mitä tulee markkinointiin – se on ihan superhyvä juttu, sillä kuluttajakenttä tottumuksineen on nykyisellään hyvin fragmentoitunut ja lopulta erilaiset kuluttajat (asiakkaat) ovat sen kaiken tekemisen kohde – ne, keille sirkushuveja pyritään tarjoamaan.

Silja on aina ollut vähän perfektionisti. Siljan isä kertoo oletettavasti edelleen kavereilleen, että tyttärestä tuli lopulta tilintarkastaja ja äiti taisi toivoa tyttärestään suomenkielen mallioppilasta. No, täällä se markkinoi menemään stetsoni päässä. Mutta kyllä nykyisessäkin toimenkuvassa pääsee oikein mukavasti pilkkua viilailemaan. Mitä tulee oikeinkirjoitukseen, niin räjähtävimmät repeämiset töissä liittyvätkin usein hassunhauskoihin kieli(väli)oppivirheisiin. Työkavereiden mielestä nää on tietty yhtä hauskoja juttuja myös.

Vapaa-ajallaan Silja pyrkii tekemään kaikkea sellaista, mikä ylläpitää sopivan toimeliasta landespedeyttä: käymään pilkillä, sienimetsällä sekä muuten vain samoilemaan luonnon katveessa. Metsästäjä-keräilijäkansataipumustensa lisäksi Silja harrastaa myös aina sitä, mikä kulloinkin trendikästä on, ja on muutoinkin kaikkien elämää tärkeämpien trendien ja hittipop-juttujen tasalla. Sen ansiosta myös muu Ajattoman henkilökunta sai vihdoin pääsiäisenä 2018 tietää, mitä ovat töhnämunat.

Siljasta sanottua…

”Silja on sisältönero ja markkinoinnin rautainen ammattilainen. Se kirjoittaa myyvän markkinointitekstin aiheesta kuin aiheesta ja oikeastaan vaikka ihan ilman aihettakin.”

Katso kaikki tiimin jäsenet
mainostoimisto referenssit

Heräsikö kysyttävää?

SOITA MEILLE VAIKKA HETI

Ota yhteyttä